Ir al contenido principal

EXCURSIÓ - Sa Punta de n'Amer

 Bon dia petits/es i grans excursionistes!

L'excursió d'avui és a Sa Punt de n'Amer situat a Sa Coma. Aquesta excursió té diferents punts de partida, podeu partir de Sa Coma o de Cala Nau. A continuació podeu veure el mapa amb els dos punts de sortida, el primer seria del Rancho Sa Coma i el segon de Cala Nau.


Una vegada hagueu arribat, trobareu aparcament fàcilment. Iniciau la ruta pel caminet que hi veureu i seguiu-lo en tot moment fins a arribar al castell on hi veureu un bar.


Quan hagueu arribat si travessau cap a la part posterior del castell, veureu un altre camí que vos durà fins a vora de mar i hi trobareu aquesta torre:

Després podeu tornar pel mateix camí on heu vengut o bé baixar del castell per l'altre camí. Per tornar al cotxe ho podeu fer pel passeig de color vermell que hi ha, uneix els dos pobles.

Esper que vos agradi molt aquesta excursió!






Comentarios

Entradas populares de este blog

EXCURSIÓ - De Cala Romàntica a Cala Varques.

 Bon dia petits i grans excursionistes! Amb la calor que fa, avui vos duc una excursió a la platja. Aquesta excursió parteix de Cala Romàntica i arriba fins a Cala Varques, passant per diferents platges. Per partir heu d'anar a deixar el cotxe al  pàrquing Cala Romàntica , quan arribeu a la dreta hi veureu una xarxa de vòlei. Just rere aquesta xarxa hi ha un camí per pujar fins a dalt de penya-segat. Després, només heu de seguir el camí durant uns 45 minuts fins que arribeu a una platja.  Veureu que el camí es va separant en diferents, tots arriben allà mateix, sempre manteniu-vos al costat del mar i segur que ho trobau. Just abans d'arribar a la platja hi veureu aquest pont de la fotografia.

EXCURSIÓ - De Cala Agulla a Cala Mesquida.

  Bon dia petits i grans excursionistes! L'excursió d'avui comença des de Cala Agulla, podeu aparcar al pàrquing (fins al mes de maig és gratuït). Si clicau al següent enllaç, trobareu la direcció:  Pàrquing Cala Agulla . Una vegada heu aparcat el cotxe, veureu que a davant vostre hi ha la platja. Doncs heu d'anar cap a l'esquerra i hi ha un caminet que condueix cap a Cala Mesquida. Primer passareu per la platja del Gulló i si encara seguiu més recta arribareu a Cala Mesquida. No té pèrdua! Aquesta és Cala Mesquida. Aquest és el Gulló, també conegut com a Cala Moltó. Esper que trobeu un bon dia per fer l'excursió i a veure si podeu ficar-vos dins l'aigua.

ESPORT - Petanca

 Hola hola! Estic ben segura que aquest esport que avui vos proposaré l'heu vist jugar al parc o alguns padrins. Aquest esport és la petanca. Continuam treballant les habilitats motrius en entorns i situacions conegudes, ja que una vegada hàgem jugat ja podrem crear una estratègia per millorar la nostra jugada.  La petanca és un esport molt molt antic que es juga amb una bolla petita anomenada boliche i cada jugador té tres bolles grans. A més, es juga dins un tancat d'arena o grava. Un jugador llança la bolla petita o boliche, tots els altres jugadors per torns han d'intentar llançar la bolla el més a prop possible del boliche. Es pot fer llançant contra la bolla dels contraris i movent-la de lloc o apuntar directament al boliche. Aquí deix un enllaç per tal que vegeu com es juga aquest esport:  La petanca . Esper que vos agradi!