Ir al contenido principal

EXCURSIÓ - De Cala Anguila al Port Vell.

 Bon dia petits i grans excursionistes!

L'excursió d'avui crec que vos agradarà molt. Hi ha un camí que parteix de Cala Anguila, conegut com el camí vermell, aquest arriba fins al Port Vell. És una zona propera a la mar i preciosa per anar amb els infants. Es pot anar amb bici, a peu o inclús en patins. El camí és molt llarg i per tant, podeu escollir d'allà on partir.



Per anar a peu la zona més bonica és partir de Cala Morlanda i arribar fins a sa Coma. Aquest bocinet són uns 5 km i quasi tot el camí és pla.

Per anar en bici el millor lloc per partir és de Cala Anguila, així podeu recórrer més bocí i fins a on arribeu. A més, passareu pel Port i el camí després va per devora la carretera, però en total seguretat.

Finalment, per anar amb patins, la millor zona és Cala Bona, ja que és la més nova i està en molt bon estat. Es pot partir de Cala Millor i arribar fins al Port Verd, hi ha més o menys dues horetes entre anar i tornar.

Deix un llistat dels llocs on passa aquest camí, per així facilitar-vos escollir el lloc on voleu anar:

- Cala Anguila

- Cala Magrana

- Porto Cristo

- Cala Morlanda

- S'Illot

- Sa Coma

- Cala Millor

- Cala Bona

- Sa Costa des Pins

- Port Verd

- Port Vell

Podeu anar fent per parts, és un lloc molt agradable i fàcil d'accedir. Quan tengueu un horabaixa que no sabeu on anar, ja ho sabeu teniu tot el camí vermell per fer. Les zones de carretera el camí és el següent:


En canvi, a les zones de vora mar és així:








Comentarios

Entradas populares de este blog

EXCURSIÓ - De Cala Romàntica a Cala Varques.

 Bon dia petits i grans excursionistes! Amb la calor que fa, avui vos duc una excursió a la platja. Aquesta excursió parteix de Cala Romàntica i arriba fins a Cala Varques, passant per diferents platges. Per partir heu d'anar a deixar el cotxe al  pàrquing Cala Romàntica , quan arribeu a la dreta hi veureu una xarxa de vòlei. Just rere aquesta xarxa hi ha un camí per pujar fins a dalt de penya-segat. Després, només heu de seguir el camí durant uns 45 minuts fins que arribeu a una platja.  Veureu que el camí es va separant en diferents, tots arriben allà mateix, sempre manteniu-vos al costat del mar i segur que ho trobau. Just abans d'arribar a la platja hi veureu aquest pont de la fotografia.

EXCURSIÓ - De Cala Agulla a Cala Mesquida.

  Bon dia petits i grans excursionistes! L'excursió d'avui comença des de Cala Agulla, podeu aparcar al pàrquing (fins al mes de maig és gratuït). Si clicau al següent enllaç, trobareu la direcció:  Pàrquing Cala Agulla . Una vegada heu aparcat el cotxe, veureu que a davant vostre hi ha la platja. Doncs heu d'anar cap a l'esquerra i hi ha un caminet que condueix cap a Cala Mesquida. Primer passareu per la platja del Gulló i si encara seguiu més recta arribareu a Cala Mesquida. No té pèrdua! Aquesta és Cala Mesquida. Aquest és el Gulló, també conegut com a Cala Moltó. Esper que trobeu un bon dia per fer l'excursió i a veure si podeu ficar-vos dins l'aigua.

ESPORT - Petanca

 Hola hola! Estic ben segura que aquest esport que avui vos proposaré l'heu vist jugar al parc o alguns padrins. Aquest esport és la petanca. Continuam treballant les habilitats motrius en entorns i situacions conegudes, ja que una vegada hàgem jugat ja podrem crear una estratègia per millorar la nostra jugada.  La petanca és un esport molt molt antic que es juga amb una bolla petita anomenada boliche i cada jugador té tres bolles grans. A més, es juga dins un tancat d'arena o grava. Un jugador llança la bolla petita o boliche, tots els altres jugadors per torns han d'intentar llançar la bolla el més a prop possible del boliche. Es pot fer llançant contra la bolla dels contraris i movent-la de lloc o apuntar directament al boliche. Aquí deix un enllaç per tal que vegeu com es juga aquest esport:  La petanca . Esper que vos agradi!