Ir al contenido principal

ESPORT - Hockey.

 Hola, petits esportistes! Avui jugarem a hoquei. Seguim practicant les habilitats motrius, en concret els desplaçaments. En aquest cas es complica perquè a part de desplaçar el nostre cos també hem de desplaçar el disc d'hoquei. A més, també recordam els llançaments, treballats durant la setmana anterior. En aquest cas, l'entorn pot anar canviant per tant, hem de saber reaccionar davant els problemes que ens vagin sorgint.

El primer que hem de fer és crear el nostre stick d'hoquei. Necessitarem l'ajuda d'un adult per crear-ho. Per fer-ho necessitau el següent material:

- Pal de fregona o granera

- Pot de fairy o suavitzant

- Paper de diari

- Cinta adhesiva

- Cinta per decorar de diferents colors

- Retoladors

- Tisores


Les passes que heu de seguir són:

1. Tallar la botella per crear la base de l'stick.

2. Emplenar la botella de paper de diari.

3. Introduïm el pal de granera o fregona. Ha de quedar amb un angle de més de 90º.

4. Fixam bé el pal i l'aferram amb cinta adhesiva.

5. Decorar el nostre stick.


Aquí teniu l'enllaç per seguir les passes de manera més detallada:


Quan ja tenim l'stick, només hem d'agafar una pilota o disc i començar a jugar. Cream una porteria i hem d'intentar endevinar la pilota a la porteria amb el nostre stick. Si jugau amb algú més, podeu fer una partida. Aquí vos deix un enllaç que explica les regles d'hoquei: 



Comentarios

Entradas populares de este blog

EXCURSIÓ - De Cala Romàntica a Cala Varques.

 Bon dia petits i grans excursionistes! Amb la calor que fa, avui vos duc una excursió a la platja. Aquesta excursió parteix de Cala Romàntica i arriba fins a Cala Varques, passant per diferents platges. Per partir heu d'anar a deixar el cotxe al  pàrquing Cala Romàntica , quan arribeu a la dreta hi veureu una xarxa de vòlei. Just rere aquesta xarxa hi ha un camí per pujar fins a dalt de penya-segat. Després, només heu de seguir el camí durant uns 45 minuts fins que arribeu a una platja.  Veureu que el camí es va separant en diferents, tots arriben allà mateix, sempre manteniu-vos al costat del mar i segur que ho trobau. Just abans d'arribar a la platja hi veureu aquest pont de la fotografia.

EXCURSIÓ - De Cala Agulla a Cala Mesquida.

  Bon dia petits i grans excursionistes! L'excursió d'avui comença des de Cala Agulla, podeu aparcar al pàrquing (fins al mes de maig és gratuït). Si clicau al següent enllaç, trobareu la direcció:  Pàrquing Cala Agulla . Una vegada heu aparcat el cotxe, veureu que a davant vostre hi ha la platja. Doncs heu d'anar cap a l'esquerra i hi ha un caminet que condueix cap a Cala Mesquida. Primer passareu per la platja del Gulló i si encara seguiu més recta arribareu a Cala Mesquida. No té pèrdua! Aquesta és Cala Mesquida. Aquest és el Gulló, també conegut com a Cala Moltó. Esper que trobeu un bon dia per fer l'excursió i a veure si podeu ficar-vos dins l'aigua.

ESPORT - Petanca

 Hola hola! Estic ben segura que aquest esport que avui vos proposaré l'heu vist jugar al parc o alguns padrins. Aquest esport és la petanca. Continuam treballant les habilitats motrius en entorns i situacions conegudes, ja que una vegada hàgem jugat ja podrem crear una estratègia per millorar la nostra jugada.  La petanca és un esport molt molt antic que es juga amb una bolla petita anomenada boliche i cada jugador té tres bolles grans. A més, es juga dins un tancat d'arena o grava. Un jugador llança la bolla petita o boliche, tots els altres jugadors per torns han d'intentar llançar la bolla el més a prop possible del boliche. Es pot fer llançant contra la bolla dels contraris i movent-la de lloc o apuntar directament al boliche. Aquí deix un enllaç per tal que vegeu com es juga aquest esport:  La petanca . Esper que vos agradi!