Ir al contenido principal

ACTIVITAT - Jocs amb cordes i elàstic.

 Bon dia a tots i totes!

Avui tornam amb els jocs tradicionals, jugarem amb la corda i l'elàstic. El que volem treballar aquesta setmana és la coordinació general del nostre cos, tant amb la corda com amb l'elàstic és imprescindible coordinar bé els segments del cos perquè vagin tots junts. A més, practicam la coordinació amb el ritme de la corda per saber bé en quin moment hem de botar.

El material que necessitam és un corda i un elàstic, els podreu trobar a qualsevol tenda del vostre poble. Aquí teniu un exemple de cada:


Cada un d'aquests jocs té diferents cançons a les quals s'ha de botar al seu ritme. Aquí en teniu diversos exemples:

REI REI - Corda
Rei, rei, rei, 
quantos años vivireis 
no lo sé 
ahora los contaré
uno, dos, tres, quatro....

MOLT M'AGRADEN LES PANADES - Corda
Molt m'agraden les panades 
perquè tenen pebrebó
ses nines de manacor
duen sa falda girada
un i un a la xancla 
dos i dos a peu coix
tres i tres la mà esquerra
quatre i quatre trenta dos

ANCLAS CLAS - Elàstic
Anclas clas
Patanclas clas
Azules les
Y blanclas clas
Anclas
Pantaclas
Azules 
y blancas





També podeu inventar les vostres pròpies cançons. Esper que vos agradi!




Comentarios

Entradas populares de este blog

EXCURSIÓ - De Cala Romàntica a Cala Varques.

 Bon dia petits i grans excursionistes! Amb la calor que fa, avui vos duc una excursió a la platja. Aquesta excursió parteix de Cala Romàntica i arriba fins a Cala Varques, passant per diferents platges. Per partir heu d'anar a deixar el cotxe al  pàrquing Cala Romàntica , quan arribeu a la dreta hi veureu una xarxa de vòlei. Just rere aquesta xarxa hi ha un camí per pujar fins a dalt de penya-segat. Després, només heu de seguir el camí durant uns 45 minuts fins que arribeu a una platja.  Veureu que el camí es va separant en diferents, tots arriben allà mateix, sempre manteniu-vos al costat del mar i segur que ho trobau. Just abans d'arribar a la platja hi veureu aquest pont de la fotografia.

EXCURSIÓ - De Cala Agulla a Cala Mesquida.

  Bon dia petits i grans excursionistes! L'excursió d'avui comença des de Cala Agulla, podeu aparcar al pàrquing (fins al mes de maig és gratuït). Si clicau al següent enllaç, trobareu la direcció:  Pàrquing Cala Agulla . Una vegada heu aparcat el cotxe, veureu que a davant vostre hi ha la platja. Doncs heu d'anar cap a l'esquerra i hi ha un caminet que condueix cap a Cala Mesquida. Primer passareu per la platja del Gulló i si encara seguiu més recta arribareu a Cala Mesquida. No té pèrdua! Aquesta és Cala Mesquida. Aquest és el Gulló, també conegut com a Cala Moltó. Esper que trobeu un bon dia per fer l'excursió i a veure si podeu ficar-vos dins l'aigua.

ESPORT - Petanca

 Hola hola! Estic ben segura que aquest esport que avui vos proposaré l'heu vist jugar al parc o alguns padrins. Aquest esport és la petanca. Continuam treballant les habilitats motrius en entorns i situacions conegudes, ja que una vegada hàgem jugat ja podrem crear una estratègia per millorar la nostra jugada.  La petanca és un esport molt molt antic que es juga amb una bolla petita anomenada boliche i cada jugador té tres bolles grans. A més, es juga dins un tancat d'arena o grava. Un jugador llança la bolla petita o boliche, tots els altres jugadors per torns han d'intentar llançar la bolla el més a prop possible del boliche. Es pot fer llançant contra la bolla dels contraris i movent-la de lloc o apuntar directament al boliche. Aquí deix un enllaç per tal que vegeu com es juga aquest esport:  La petanca . Esper que vos agradi!